Přestože slevové kupóny již mají největší slávu pár let za sebou, faktem zůstává, že jsou jak pro zákazníky, tak i prodávající, stále velmi důležité. Zákazníci chtějí slevu, což je zcela pochopitelné, protože proč zboží kupovat za maloobchodní cenu, když si můžete v akci sáhnout třeba na cenu bez DPH apod. Pro prodejce jsou slevové kupóny oblíbeným marketingovým kanálem, který jim spolehlivě přivádí nové, nebo i staré zákazníky poměrně levně. Jenže, kdo má pořád sledovat všemožné letáky nebo weby prodejců? Nejde to hledání slevových kupónů nějak usnadnit?
Rychlý přehled obsahu článku
Agregátor slevových kupónů
No naštěstí jsou tu specializované weby, jenž na svých stránkách agregují, tj. spojují a různě třídí, slevové kupóny. Ty si tak díky těmto webům můžete naplno vychutnat. Mezi jeden z nejvýznamnějších webů, nabízejících stovky kupónů patří web onlinekupony.cz.
3 způsoby jak šetřit s webem onlinekupony.cz
- Šetřit peníze můžete jednak nárazově před dokončením samotného nákupu tak, že než zaplatíte objednávku, web navštívíte a podíváte se, jestli mají v nabídce nějaký ten kupón na slevu.
- Nebo můžete web prostě procházet a koukat, co by se vám mohlo aktuálně hodit za slevu.
- Také můžete zvolit strategii vyčkávání, při které stačí zaregistrovat svou emailovou adresu k odběru nových slevových kupónů a ve chvíli, kdy na něco narazíte, nakoupíte.
Jak zvýšit efektivitu slevových kupónů?
Možná vás to již napadlo, ale nikdy jste to neudělali. A tím je maximalizace slevy při nákupu se slevovým kupónem u věcí, které pravidelně používáte a u kterých to má opravdu smysl. Jak na to?
Maximalizujeme efektivitu slevy, aneb homo economicus přeci jen existuje
Klasická teorie ekonomie tvrdí, že člověk je homo economicus, to jest člověk ekonomicky smýšlející. Moderní ekonomické teorie však toto konstatování vyvrací a tvrdí, že člověk není zrovna racionální ekonomicky uvažující tvor. Pokud se však budete snažit a slevy budete využívat systematicky, tak dokážete, že přeci jen něco na původní teorii bude pravda. Jak na to si nyní ukážeme.
Předně, jak již bylo zmíněno, následující bude platit převážně jen ve chvílích, ve kterých budete nakupovat něco, co se dá označit jako věc pravidelné spotřeby. Dejme tomu prací prášek. U toho můžeme očekávat životnost třeba 1 rok od nákupu. Pokud perete alespoň jednou za týden, má z ekonomického hlediska smysl nakoupit více pracích prášků najednou. Tudíž pokud máte nějaké volné peněžní prostředky, mimochodem pro tyto případy si můžete zřídit nějaký ze spořicích účtů a dávat si sem peníze bokem, je pro vás výhodnější maximalizovat slevu tak, že nakoupíte prací prášky třeba na půl roku dopředu. To by mělo stačit, protože je logické očekávat, že se slevy budou v určitých intervalech opakovat.
Mimochodem, když už mluvíme o pracích prášcích, tak ty můžete levněji nakupovat přes kupón 4home. K pravidelnému doplňování spodního prádla se vám pak bude hodit sleva do Bonprix. Jednoduché a efektivní, že?