Většina druhů reklamy má velmi malý efekt, byť jsou kvalitní. Proto, vymyslet něco nového, co by fungovalo, je nesmírně těžké, avšak pořád je co vymýšlet. Zkusili jste někdy popřemýšlet nad zasíláním reklamy přes SMS?
SMS, neokoukaný a efektivní reklamní kanál
Dnes k nám dorazila jedna SMS reklama, kterou vytvořila jedna firma více méně podomácku. Vzhledem k tomu, že SMSky každý z nás čte pravidelně, často hned po tom co mobilní telefon oznámí příchod SMS, přečetli jsme si i tuto reklamu, kterou bychom jinak z daleka přehlédli. Výhoda SMS zpráv je v tom, že si jí zákazník více méně musí přečíst a pokud zákazníka nebudete bombardovat SMS reklamou každý den, tak se dost možná ani nedostanete na black list, který ovládají jen zdatnější zákazníci.
Nevyžádaná SMS je také spam
Pokud se rozhodnete pro rozesílání SMS reklam, pozor na to, že nevyžádaná reklamní SMS je také spam, za který můžete dostat tučnou pokutu.