SuperVáclav, hrdina posledních dní není žádný hrdina, ale jen součást guerilla marketingu. Popravdě jsem to víc než očekával. Proč? Především, protože tento nápad vznikl v Praze. To samo o sobě dost smrdělo. Pošuků je tam víc než dost, ale ne zas takové extrémy. Otázka myní je, jestli to mělo vše mělo smysl.
Odhalení SuperVáclava
httpvh://www.youtube.com/watch?v=dS44t3NYB7g
Ano, v podstatě byl to dobrý nápad. SuperVáclav upozorňoval na problémy o kterých všichni vědí, ale v zásadě s tím nikdo nechce nic dělat. Během velmi krátké doby se stal velmi populární. Dokonce tak moc, že se objevil v televizi a po čase mu dokonce byla přislíbena i ochrana od karatistického klubu. Vše vypadalo dobře. Dalo se říci, že někdo takový zde chyběl. Bohužel, ze zábavného obtloustlého hrdiny se stala jen postavička Guerilla marketingu. V principu se jednalo o super nápad, který byl oproti konvenčním marketingovým tahům zadarmo. Konec konců o tom guerilla marketing je. Bohužel si myslím, že v tomto případě se nejedná o dobrý nápad, protože si po odhalení SuperVáclav vysloužil jen negativní reakce lidí, kteří, prach sprostě naletěli. To se prostě nedělá. Otázka je, jak na to doplatí marketing, protože lidi budou od nynějška k takovým to nápadům velmi nedůvěřivý.
Komentář SuperVáclava z oficiální stránky na Facebooku
Docela mě mrzí ty negativní ohlasy. Přece jsem chtěl hlavně ukázat, že když člověk opravdu něco chce, tak to dokáže. Na internetu se dá rozjet spoustu projektů, je to jenom na vás. Podařilo se mi vyvolat ve společnosti diskuzi. Řešilo se spoustu témat. A z toho mám radost. Chtěl jsem vás nakopnoput k tomu, abyste se nebáli vyjádřit. Je krásné něčemu věřit, ale podle mě je dokázat. Internet je mocný nástroj, často složitý a nepřehledný. To, že jsem byl na internetu vidět, bylo také díky Superstránce, která mi umožnila mít všechny své online aktivity na jednom místě a pod jednoduše zapamatovatelnou adresou. Se Superstránkou můžete internet jednoduše a rychle ovládnout jako já a prezentovat dál svoje myšlenky. Nemá to být zklamání, ale inspirace.
Nejlepší na všem je, že firma Active 24, která je pod tímto podepsaná nabízí v podstatě stupidní produkt s názvem Superstránka, což je v podstatě určitá forma osobní vizitky na vlastní doméně za 199,-Kč ročně.
Uvidíme, co bude dál. I špatná reklama je reklama, která může přivést firmě zákazníky. Každopádně lze říci, že pošuci jako SuperVáclav již u nás mít místo nebudou.