Každý obchodník ví, že jednou z forem, jak získat zákazníky, je nabídnutí slev, případně výprodejů. Pokud však ve svém e-shopu nějakou změnu provede moc úspěch s tím slavit nebude. Existuje několik zajímavých způsobů, jak o svých slevách, zajímavých nabídkách dát vědět. Jedním z nich je zajímavý nový web zboží.výprodeje.cz. Je to jedna z mnoha sekcí webu výprodeje.cz. Tato sekce se zaměřuje na prezentaci výprodejů nejrůznějších e-shopů.
Jak to všechno funguje?
Vše je snadné. Zaregistrujete se, provedete import zboží přes XML soubor, který je strukturou stejný jako má Heuréka.cz, jen s tím rozdílem, že zde můžete přidat dva nové parametry DISCOUT a OLD_PRICE. Jejich význam asi není třeba nějak dál rozepisovat, protože se jedná o velikost slevy, a původní cenu. XML soubory se budou automaticky importovat. Můžete jich použít hned několik, protože z jednoho účtu lze spravovat více e-shopů. Samozřejmě, že zboží lze zadávat do systému i ručně, čímž odpadá problém s nutností mít svůj vlastní e-shop. Do aplikace lze zadat libovolné množství výprodejových akcí. Zákazník si pak Vaše zboží může různě filtrovat. Podle výprodejů, obchodů, zboží apod.
Celý systém je postavený na PPC (Pay Per Click), jako na Heuréce s tím rozdílem, že cena za proklik může být fixní, nebo procentuální z ceny nabízeného zboží. Stejně jako jinde, čím vyšší nastavená cena za proklik, tím přednostnější zobrazení produktu.
V současnosti systém využívá třeba Alza.cz, Adidasmania.cz, Czechcomputer.cz, RC-technika, DraheVeci.cz a další.
Aktuálně se připravuje nový sekce, v které se mohou lidi pochlubit s nakoupeným zbožím ostatním lidem. Vše je samozřejmě propojeno s Facebookem.
Přestože je web poměrně mladý, má na sociálních sítích již dost fanoušků, kteří pravidelně stránky navštěvují. Je to dané tím, že se jedná o unikátní projekt, který již dnes slaví úspěchy.
Webový projekt výprodeje.cz je velmi ambiciózní projekt, který je vhodným kandidátem pro Váš marketingový mix.