… always Coca-Cola. Jo jo, jak poznamenala moje maželka, vánoční reklamy jsou předzvěst vánoc. Klasická vánoční reklama na Coca-Colu je psychologický majstrštych, který se povedl, i když reklamu na Coca-colu považuju za bezpředmětnou a zbytečnou, protože Kofola je Kofola a kdo jí miluje nemá co řešit.
Nejen vánoce jsou tady, ale i každoroční nakupování v přeplněných nákupáčích plných, dle mého názoru, pořád stejných věcí. A teď si poraď člověče. Vánoční nakupování na internetu rozhodně nazavrhuju, ale nějak moc taky po něm neprahnu. Není totiž nad to, projít si pár obchodů, okouknout co mají, nasát atmosféru a řešit každoroční dilema co koupit.
Prošel jsem na internetu pár portálů, které nabízí různé dárky, dělené do různých kategorií, podle toho pro koho jsou, ale nějak moc mě nezaujaly. Pořád nabízí to samé. Většinou jsou to zážitkové dárky. V zásadě do není špatný nápad, jde jen o to, vybrat ten nejvhodnější.
Uvidím, asi budu muset pro inspiraci vyrazit do víru velkoměsta a chvilku se toulat po krámech. Co vy, jak jste na tom s nákupy dárků?