Cílí vůbec vaši PPC správci kampaně správně?

Kdo podniká i v online světě, jistě má aspoň hrubý přehled o PPC reklamě, tedy o reklamě ve vyhledávačích, která se zobrazuje uživatelům podle kontextu. Jde o jednu z nejlepších forem reklamy, jelikož platíte pouze ve chvíli, kdy na ni uživatel klikne. Nicméně i tak můžete prodělávat – třeba v případě, kdy na ni hodně lidí kliká, ale málokdo ve finále zatouží po vašich službách.

Jedním z důvodů, proč lidé na reklamu klikají, ale poté si od vás nic nekoupí, může být špatné cílení. Zpozornět by měly především lokální podniky, typicky restaurace, kadeřnictví apod. Pro ty je totiž zbytečné, když na jejich web narazí někdo z druhého konce republiky.

Není nutné přidávat název města do nadpisu

Zřejmě vás jako první napadne spojovat vaše klíčová slova s názvem města, v němž sídlíte. Ano, i tohle je varianta, ale jde to i jinak. Můžete zpracovat sestavy obsahující klíčová slova jako restauraceindická restaurace apod. přesně takhle obecně. Následně už ze sestav jen vyloučíte města (seznam českých měst najdete třeba na Wikipedii). Protože pokud sídlíte v Plzni, asi vám bude k ničemu, když se zobrazíte někomu na dotaz indická restaurace Ostrava. Místo toho potřebujete PPC reklamu cílenou na Plzeň – podívejte se třeba sem: https://www.ppcprofits.cz/ppc-reklama-plzen.

Někdy se hodí cílit na celou republiku

Omezit své cílení pouze na Plzeňský kraj by mohlo být trochu hloupé. Protože co když se někdo z Ostravy chystá do Plzně na služební cestu a zrovna si hledá restauraci, kam by mohl vzít obchodního partnera na oběd? Právě pro tyto případy se hodí klíčové výrazy jako restaurace Ostravalevná restaurace Ostrava atd. V sestavách zmíněných v předchozím odstavci pak nezapomeňte slovo Ostrava vyloučit, ať si navzájem vaše vlastní reklamy nekonkurují.

Někdy se vyplatí cílit i na zbytek republiky bez města nebo na zahraničí

Některé firmy mohou poskytovat svoje služby vzdáleně. Takové pak mohou cílit na celou republiku, nebo i na zahraničí. Opět je vhodné vyloučit město, aby si kampaně nekonkurovaly. Navíc je doporučováno vaše sídlo stejně v inzerátu uvádět, aby na něj zbytečně neklikali lidé, kteří stejně hledají službu ve svém okolí.

Jste z toho tak trochu zmatení? Aby ne, vždyť PPC je jedna velká věda! Nejlépe uděláte, když ji svěříte zkušeným vědátorům. Třeba těm z PPC Profits – Plzeň, Praha, Ostrava ani jiná města jim v cílení nedělají problém.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..