V restauraci jako doma? Ano, jde to!

Vrhli jste se do podnikání v gastronomii? Pak se zřejmě snažíte, abyste se do povědomí svých hostů zapsali v tom nejlepším světle. A aby se k vám následně vraceli. Základem jsou samozřejmě kvalitní pokrmy a nápoje, příjemná a ochotná obsluha a v neposlední řadě i neméně příjemné zázemí.

Podniků, které skončily do roka po zahájení podnikání, je bohužel celá řada. Na vině většinou bývají ekonomické faktory. Když zkrátka podnik nevydělává. Proto se musíte už v začátku postarat o to, aby tomu tak nebylo. Aby u vás zkrátka bylo pořád plno.

Poučte se v zahraničí

Vyhlášené světové restaurace mívají plno na několik týdnů dopředu. Návštěvníci si své stoly musí rezervovat mnohdy i s měsíčním předstihem. I u nás už na takové podniky narazíme. Za jejich úspěchem a oblíbeností u zákazníků stojí vysoká profesionalita personálu, skvělé jídlo a pití a příjemná atmosféra. Jedná se zkrátka o provozovny, v nichž je radost nejen povečeřet, ale i posedět. Samozřejmě na kvalitních křesílkách a židlích, které má ve své nabídce například eshop dublino.cz (www.dublino.cz). A taková by měla být i vaše restaurace. Podnikem, ve kterém je od rána do večera nabyto. Podnikem, ve kterém má smysl si na stůl i několik týdnů počkat. Dosáhnout takové prestiže není nic jednoduchého, ale ne zase nemožného.

Restaurační židle

Zaměřeno na interiér

Současní hosté jsou zhýčkaní. K tomu, aby se k vám vraceli, se jim u vás musí líbit. Neváhejte se proto obrátit na služby interiérového designéra, který má s navrhováním gastronomických prostor své zkušenosti. Ten nejenže sladí barvy, materiály i textilie a vybere vhodný nábytek, ale především má v oku, jaký typ interiéru se bude zamlouvat co největšímu počtu lidí. Ty totiž do svého podniku chcete nalákat. A samozřejmě si jejich přízeň udržet.

Host na prvním místě

Váš host musí být váš pán. Proto udělejte maximum, aby se u vás cítil doslova jako doma. Prostory vašeho podniku by na něj měly působit klidně, útulně, vřele. Zákazník by se u vás měl cítit tak dobře, že místo u stolečku po dobrém obědě či večeři vůbec nebude chtít opustit. Mějte na paměti, že jedině spokojený host se k vám vrátí.

židle

Zaměřeno na nábytek

Samotný interiér vaší restaurace by měl být vzdušný a nabitý pozitivní energií. V převaze by měly být sladěné a tlumené tóny. Neopomínejte ale ani roli vhodného osvětlení a v neposlední řadě nábytku. Asi vás nemusíme upozorňovat, že nábytek do restaurace stejně jako nábytek do kavárny musí být na úrovni jak z hlediska praktického, tak estetického. Nábytek musí být jak pohodlný, tak designově zajímavý. Nábytek do svého podniku proto vždy vybírejte očima zákazníka. Pokud byste se do křesílka posadili vy sami a minimálně na hodinku rádi zapomenuli na dění mimo prostory vašeho podniku, máte před sebou ten pravý kousek. Zákazníkům se v něm totiž bude sedět stejně dobře jako vám. A o to jde především, nemyslíte?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..